torsdag 15 december 2011

Nu finns jag till uthyrning!

Få, om någon, har en sådan koll på migrations- och integrationsområdet som jag. I över ett decennium har jag jobbat med dessa frågor utifrån en mängd olika perspektiv. Jag har jobbat som samhällsanalytiker, utredare, statistiker, utvärderare och projektledare vid myndigheter, på högskolor, i regeringskansliet och som konsult. Under tiden har jag kontinuerligt bedrivit omvärldsbevakning om vad som händer i statsförvaltningen, inom forskningsvärlden och politiken i Sverige och andra länder. Jag kan leverera de analyser, utredningar och konkreta beslutsunderlag som behövs, vilket jag gjort till bland annat generaldirektörer och ministrar. Nu börjar jag snart som konsult på Rhetikfabriken AB i Malmö. Små eller stora uppdrag. Tveka inte att höra av er till mig.

Inga kommentarer: